Subject: Teevalgustuse tööprojekti kooskõlastamine , OU1131_OL-ELT_Mälivere, tellija Rail Baltic Estonia OÜ
From: "Silvar Vihtol" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Andrus Tull" <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Sep 2024 13:05:20 +0300

Tere.

Reaalprojekt OÜ on koostanud riigiteel nr 15 Tallinn-Rapla-Türi teele
planeeritava Mälivere viadukti alas välisvalgustuse tööprojekti (RB tähis
OU1131). Tööde tellija on Rail Baltic Estonia OÜ. Lahenduse aluseks on
varasemalt Reaalprojekt OÜ koostatud põhiprojektid.

Palume tööprojekti lahendus Transpordiameti poolt kooskõlastada.

Tööprojekti materjalid saab alla laadida aadressilt:

<https://reaalprojekt.sharepoint.com/:f:/s/ProjektiPank/EgLJTnPs5z9NhT_Zln
sYrg0B4zoUSYAc7oEPeTsMo7puWw?e=AruNpv>
20240910_OU1131_OL-ELT_Mälivere_KK_taotlus

Tervitades/Best Regards,

Silvar Vihtol
Elektriprojekteerija

Reaalprojekt OÜ
Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.reaalprojekt.ee/> www.reaalprojekt.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.